Доходи від продажу об’єктів інтелектуальної власності підлягають декларуванню

Державна податкова інспекція у м. Полтаві роз’яснює, що у разі, якщо громадянин у 2014 році отримав доходи від продажу об’єктів інтелектуальної (промислової) власності, тобто роялті, такий громадянин зобов’язаний до 1 травня року 2015 року  подати декларацію про майновий стан і доходи та сплатити податок на доходи фізичних осіб.

Доходи від продажу об’єктів інтелектуальної (промислової) власності та прирівняні до них права, доходи у вигляді сум авторської  винагороди, іншої плати за надання права на користування або розпорядження іншим особам нематеріальним активом (твором науки, мистецтва, літератури або іншими нематеріальними активами), у тому числі доходи отримані спадкоємцями власника такого нематеріального активу, оподатковуються відповідно до норм Податкового кодексу України.

Зазначений дохід оподатковується  податком на доходи  за ставкою  15 відсотків.  Якщо база оподаткування  в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, тобто 12180 грн., до суми такого перевищення застосовується ставка 17 відсотків.

Сума податкового зобов’язання, зазначена  в  податковій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2015 року.

Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: